UKK:t
Tilaus ja toimitus.
Kuinka kauan tilaukseni saapumiseen kestää?
Tilausten käsittely kestää 1–3 arkipäivää ennen lähettämistä. Kun tuotteesi on lähetetty, arvioitu toimitusaika on 4–10 päivää.
Kuinka tarkistan tilaukseni tilan?
Tilauksen valmistuttua saat sähköpostin ja/tai tekstiviestin, joka vahvistaa tilauksesi. Saat myös lähetysvahvistuksen ja seurantakoodin sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä, kun pakettisi on lähetetty. Jos sinulla on kysyttävää tilauksesi tilasta tai et saanut sähköpostia, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä.
Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?
Tuotteemme lähetetään joskus seuraavana arkipäivänä, joten sinun tulee ottaa meihin yhteyttä nopeasti.
Emme voi hyväksyä peruutuksia, kun tilauksesi lähetysprosessi on alkanut 24 tuntia oston jälkeen. Ole kuitenkin yhteydessä meihin ota meihin yhteyttä, teemme parhaamme auttaaksemme sinua.
Tilaukseni ei ole saapunut, luulen sen olevan kadonnut?
Jos epäilet, että tilauksesi on viivästynyt tai kadonnut postissa, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä, niin aloitamme tutkinnan kuriirin kanssa. Valitettavasti emme voi lähettää tilaustasi uudelleen tai hyvittää sinulle ennen kuin kuriiri on päättänyt tutkinnan. Pidämme sinut ajan tasalla ja otamme yhteyttä, kun tutkimus on valmis.
Toimitatteko kaikki tilaukseni tuotteet samaan aikaan?
Useimmiten toimitamme tuotteet samassa erässä. Kuitenkin, jos tilaamallasi tuotteella on erittäin suuri kysyntä, se saattaa saapua myöhemmin kuin muut tilaamasi tuotteet.
Maksut
Mitkä kortit hyväksytte?
Hyväksymme kaikki yleisimmät luotto- ja pankkikortit, mukaan lukien Visa, Mastercard ja American Express. Voit myös maksaa turvallisesti PayPalilla.
Missä on hyvitykseni?
Tavoitteenamme on käsitellä hyvitykset kolmen päivän kuluessa siitä, kun tuote on palautettu meille. Huomioithan kuitenkin, että pankkisi saattaa käsitellä maksun takaisin tilillesi useita päiviä. Salli siis enintään kymmenen arkipäivää tuotteen postittamisen jälkeen ennen kuin otat yhteyttä hyvityksesi vuoksi. Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, kun hyvityksesi on käsitelty.
Onko turvallista ostaa verkosta?
Kyllä, axmof.fi käyttää alan standardin mukaista SSL-salausta suojatakseen tietosi. Kaikki arkaluonteiset tiedot, kuten nimesi, osoitteesi ja korttitietosi, koodataan niin, että niitä voidaan lukea vain suojatuilla palvelimilla.
Onko kaikki tietoni suojattu sivustollanne?
Ehdottomasti! Otamme yksityisyyden ja turvallisuuden erittäin vakavasti. Kaikki tilaukset käsitellään turvallisesti Shopifyn kautta, joka on yksi suurimmista, turvallisimmista ja luotettavimmista verkkokauppabrändeistä.
Muut kysymykset
Tarvitsen muutoksia tilaukseeni, kuka voi auttaa minua?
Jos haluat muokata tai muuttaa tilaustasi, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian Ota yhteyttä -sivumme kautta. Valitettavasti emme voi tehdä muutoksia tai peruutuksia, kun tilauksesi on käsitelty (24 tuntia tilauksen jälkeen).
Saamani tavarat ovat vahingoittuneet, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos olet vastaanottanut vahingoittuneen tai kuvausta vastaamattoman tuotteen toimituksen yhteydessä, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä välittömästi, jotta voimme ratkaista ongelman. Tutustu myös hyvityskäytäntöömme nähdäksesi, oletko oikeutettu hyvitykseen.